Födelsedag :)

Har en underbar dag så här långt, kaos på jobbet den här veckan men jag klarar det och jag har en udnerbar pojkvän som skämmer bort mig och ger mig en jättebra start på födelsedagen. Han började redan igårkväll med mysmiddag och att jag fick den större presenten, sedan har det bara fortsatt i den stilen. Det är en bra dag idag 😛 Får jättebra presenter och många kramar 🙂

Published in: on februari 13, 2008 at 8:02 f m  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://filosofansfunderingar.wordpress.com/2008/02/13/fodelsedag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ett trefaldigt leve från mig till dig!
    Hurra
    Hurra
    Hurra!

  2. Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva uti hundrade år!!!!

    GRATTIS, underbara du!

  3. Och idag önskar jag dig en underbar Alla Hjärtans Dag! 🙂


Lämna en kommentar